Porządek obrad
2.
Ślubowanie Radnego- wręczenie zaświadczenia o wyborze
3.
Przedstawienie porządku obrad; wprowadzenie ewentualnych zmian.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
5.
Działalność Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie (zadania własne powiatu z zakresu pomocy społecznej, system pieczy zastępczej i wspierania rodziny, przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, formy wspierania osób niepełnosprawnych).
6.
Informacja o działalności Powiatowego Ośrodka Wsparcia - Środowiskowego Domu Samopomocy
7.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta Lubawka z działalności w okresie między sesjami.
8.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
9.
Dyskusja nad projektem uchwały oraz przyjęcie uchwały w sprawie:
1)
zmiany uchwały Nr II/5/24 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 23 maja 2024 roku w sprawie powołania oraz ustalenia składu osobowego Komisji Spraw Społecznych i Rolnictwa
2)
zmiany uchwały Nr V/37/24 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 29 sierpnia 2024 roku w sprawie powołania oraz ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej
3)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy użyczenia na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość
4)
wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Lubawka na rok 2024 poprzez zmianę uchwały nr XV/536/23 Rady Miejskiej w Lubawce w sprawie uchwały budżetowej Gminy Lubawka na 2024 r.
5)
zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lubawka
6)
zmiany Uchwały Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 1 lutego 2024 r. nr I/553/24 w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub remonty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, położonym na obszarze Gminy Lubawka
10.
Wolne wnioski i informacje.
11.
Zamknięcie obrad VII Sesji Rady Miejskiej w Lubawce.