Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad; wprowadzenie ewentualnych zmian.
3.
Interpelacje i zapytania radnych.
4.
Sprawozdanie Przewodniczących Komisji stałych z prac Komisji w I półroczu
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta Lubawka z działalności w okresie między sesjami.
6.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
7.
Przyjęcie planów pracy na 2025 rok:
1)
Komisji Spraw Społecznych i Rolnictwa na II półrocze;
2)
Komisji Rozwoju i Budżetu na II półrocze.
8.
Dyskusja nad projektem uchwały oraz przyjęcie uchwały w sprawie:
1)
oceny sytuacji ekonomiczno- finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubawce;
2)
wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Lubawka na rok 2025
3)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubawka
9.
Raport o stanie Gminy:
1)
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Lubawka za rok 2024.
2)
Debata nad raportem o stanie Gminy Lubawka za rok 2024:
3)
Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Lubawka.
10.
Wykonanie budżetu za rok 2024:
1)
Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy Lubawka za rok 2024.
2)
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Lubawka za rok 2024.
3)
Przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Lubawka za rok 2024.
4)
Przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Lubawka za rok 2024.
5)
Przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2024.
11.
Absolutorium dla Burmistrza Miasta Lubawka:
1)
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Lubawka.
2)
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Lubawka.
3)
Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Lubawka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
1)
wniosek formalny o zwołanie sesji nadzwyczajnej
13.
Zamknięcie obrad VII Sesji Rady Miejskiej w Lubawce.