Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad; wprowadzenie ewentualnych zmian.
3.
Interpelacje i zapytania radnych.
4.
Organizacja i funkcjonowanie systemu oświaty w gminie Lubawka, realizacja zadań oświatowych w minionym roku szkolnym oraz przygotowanie placówek do roku szkolnego 2025/2026
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta Lubawka z działalności w okresie między sesjami.
6.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
7.
Dyskusja nad projektem uchwały oraz przyjęcie uchwały w sprawie:
1)
udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Dolnośląskiemu w formie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania „Budowa chodnika przy ul. Karkonoskiej w Lubawce w pasie drogi wojewódzkiej nr 369.”
2)
ustalenia opłaty za usługi oczyszczania kanalizacji na terenie Gminy Lubawka ciśnieniowym urządzeniem WUKO
3)
ustalenia opłaty za odbiór ścieków dowożonych pojazdami asenizacyjnymi do stacji zlewnej przy gminnej oczyszczalni ścieków w Chełmsku Śląskim
4)
ustalenia wysokości ceny za usługę odprowadzania wód opadowych lub roztopowych na terenie Gminy Lubawka do kanalizacji ogólnospławnej
5)
wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Lubawka na rok 2025
6)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubawka
8.
Wolne wnioski i informacje
9.
Zamknięcie obrad IX Sesji Rady Miejskiej w Lubawce.