« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad; wprowadzenie ewentualnych zmian.

3. Interpelacje i zapytania radnych.

4. Działalność Policji w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego, z uwzględnieniem terenu gminy Lubawka.

5. Zaopatrzenie ludności w wodę i odprowadzanie ścieków na terenie miasta Lubawka i na terenach wiejskich – obszary i granice aglomeracji wodno-ściekowych, informacja o infrastrukturze zbiorczej i rozwiązaniach indywidualnych, zarządzanie i eksploatacja systemów zbiorczych, wpływy oraz koszty, potrzeby i plany rozwojowe (inwestycyjne).6.

6. Sprawozdanie Burmistrza Miasta Lubawka z działalności w okresie między sesjami.

7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

8. Dyskusja nad projektem uchwały oraz przyjęcie uchwały w sprawie:

1) uchwalenia programu współpracy Gminy Lubawka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025

2) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości zabudowanej

3) wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanej

4) wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanej

5) wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanej

6) wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanej

7) wyrażenie zgody na zbycie nieruchomości zabudowanej

8) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej

9) wyrażenie zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na czas oznaczony do 3 lat, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość

10) wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Lubawka na rok 2024

11) zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lubawka

12) zmiany uchwały nr III/577/2024 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej do kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych

13) zmiany uchwały nr XV/ 544/23 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 21.12.2023 roku w  sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej na realizację zadań z zakresu zieleni gminnej

14) wykazu wydatków niewygasających z upływem roku 2024

15) określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz usług sąsiedzkich, a także w sprawie szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat i trybu ich pobierania

9. Wolne wnioski i informacje.

10. Zamknięcie obrad IX Sesji Rady Miejskiej w Lubawce.

« Powrót do strony głównej